اثرات درمانی اووفیت بر پوست و مو

اووفیت با موثرترین نسبت فیزیولوژیک از اینوزیتول ها اثرات درمانی مهمی در بهبود مشکلات مرتبط با پوست و مو را بویژه در بهبود آکنه (جوش صورت) و هیرسوتیسم دارا می باشد.

آکنه

مطالعه انجام شده در سال 2023 نشان می دهد، مصرف اووفیت برای مدت 3 ماه می تواند تعداد کل آکنه را تا 70% بهبود ببخشد (بخصوص در بیمارانی که مبتلا به اختلالات هورمونی نیستند). همچنین مطالعه دیگری که در سال 2018 به چاپ رسیده است استفاده از کمپلکس درمانی مایو اینوزیتول+ فولیک اسید موجود در ترکیب اووفیت را به عنوان یک روش درمانی جدید در بهبود آکنه معرفی می کند. این مطالعه نشان داده است که از هفته چهارم شروع درمان، بهبود آکنه به وضوح دیده می شود و بعد از 12 هفته تعداد و شدت جوش ها به طرز مشخصی کاهش می یابد.

هیرسوتیسم

هیرسوتیسم بیماری است که در آن شاهد ریزش موی سر و افزایش رشد موهای زائد بدن هستیم. مصرف اووفیت با بالاترین دوز مجاز (4کپسول در روز) برای مدت 6 ماه می تواند هیرسوتیسم را هم از نظر کاهش موهای زائد و هم از جهت تقویت موهای سر بهبود ببخشد.

سایر اثرات درمانی

مطالعات نشان داده است مصرف ترکیب موجود در اووفیت می تواند در بهبود بیماری هایی نظیر درماتیت سبوراتیک و پسوریازیس موثر باشد.

رفرانس:

  1. Inositol in Dermatologic Diseases
  2. Novel combination for the treatment of acne differentiated based on gender: a new step towards personalized treatment
نوشتهٔ پیشین
نقش کلیدی فولیک اسید در ترکیب اووفیت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید